منتديات فوكس ترحب بكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

The FOX

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Turbo
مشرف
مشرف
Turbo

ذكر
عاشق : الاغانى وافلام الرعب

ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟ Empty
مُساهمةموضوع: ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟   ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟ Emptyالجمعة سبتمبر 12, 2008 1:52 pm

ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بيعملوه اكنهم اخوتو؟

عدل سابقا من قبل Turbo في السبت سبتمبر 13, 2008 1:56 pm عدل 1 مرات
http://www.the.fox.ahlamuntada.com
nono
مشرف
مشرف
nono

انثى

ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟   ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟ Emptyالجمعة سبتمبر 12, 2008 6:25 pm

انا مش فاهمه انت عايز ايه بالظبط ؟؟عايز تتحب ؟؟
يريت توضح
وبعدين كلنا احباب في الله
Nana
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: ايه ياتربو كده متعرفنيش   ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟ Emptyالجمعة سبتمبر 12, 2008 11:22 pm

nono كتب:
انا مش فاهمه انت عايز ايه بالظبط ؟؟عايز تتحب ؟؟
يريت توضح
وبعدين كلنا احباب في الله
لو عايز حد يحبك عادى عرفنى وانا أحاول أساعدك وبعدين لو انت اساسا حبيت حد بجد أكيد ممكن تحبك بس يكةون بجد مش هزار
FOX
مشرف
مشرف
FOX

ذكر
ملك : روحى
عاشق : الله

مُساهمةموضوع: رد: ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟   ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟ Emptyالأربعاء أكتوبر 01, 2008 5:52 pm

Aتربو مش قصدة كدا خالص ياجماعة الموضوع وما فية انا انا راجل عمرى ماجربت حاجة اسمها حب قبل كدا ولا عمرى حاستة يمكن اكون بحسة من طرف واحد وكل اما اجى اقرب من البنت دى تعملنى على كانة اختى او جرتى او ؟؟؟؟؟؟؟ حجات كتير دا المشكلة اللى تربو بناقشكو فيها وكان طلب فيها حل هو يستفد والكل يستفاد وتبادل المنفعة والمصلحة واحدة واحنا كلنا فى منتدى واحد واكيد بنحب المنتدى دا كلنا بص ياتربو زى ما قلت انا قبل كدا حبيت واحدة قلتلك احنا اخوات او انتا حاسس من تعاملها معاك انكو اخوات هى كمان ممكن تكون بتحبك وحسة انى انتا بتعملها كاخت ليك ودى مشكلة بتواجة اعداد كبيرة جدا وساعة لما تطير من قدام عنينا نقول يارتنى كنت قلتلها وصراحتها الحل الوحيد واللى انا شايفة من واجهة نظرى سليم روح واتعرف لها وصرحها بحبك واستنا منها الرد دا اذا كان معندهاش رد فورى اكيد هتديها فرصة تفكر لانى الموضوع مش بسيط يعنى وقبل ماتصرحها اعملها اختبار من غير ماهى ماتعرف قيس قلبها بترمومتر مرتبطة ولا لا دى اهم حاجة فى الزئبق اللى داخل الترمومتر ياريت اكون قدرت اسعدك وشكرا وتحياتى للجميع واعد الله عليكم عيد الفطر المبارك بالخير واليمن والبركات
FOX
[i]

ايه الحل لما يكون واحد نفسو يتحب و مش عارف علشان كل الناس بنعملو اكنهم اخوتو؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-