منتديات فوكس ترحب بكم
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

The FOX

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Turbo
مشرف
مشرف
Turbo

ذكر
عاشق : الاغانى وافلام الرعب

عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Empty
مُساهمةموضوع: عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالخميس سبتمبر 11, 2008 7:05 pm

انا نفسى اعرف علشان عندى اصحابى كتير كده يا ريت تسعدونا scratch
http://www.the.fox.ahlamuntada.com
nono
مشرف
مشرف
nono

انثى

مُساهمةموضوع: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالخميس سبتمبر 11, 2008 8:58 pm

انا مش هقول غير انه يحاول يبين لها حبه او يعترف بس لوهو حاسس انه ممكن يترفض او ان هي بتحب حد تاني يريت يفضل الحب الصامت علشان لو اعترف في حاله معرفته انها بتحب حد تاني او ممكن ترفض هيكون الاعتراف فيه حزن كبير وممكن جرح كمان ليه مش ليها

لكن لو حاسس انها بتحبه يبقى يعترفلها على طول

يريت اقدر اكون ساعدت صحابك

دي وجهة نظري

تقبل مروري
Nana
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: تربو لو حبيت بجد حاول تلمح ولو لئيا الجرين لايت اتكلم لكن صعب موووت انك تحب فى صمت   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالجمعة سبتمبر 12, 2008 11:25 pm

nono كتب:
انا مش هقول غير انه يحاول يبين لها حبه او يعترف بس لوهو حاسس انه ممكن يترفض او ان هي بتحب حد تاني يريت يفضل الحب الصامت علشان لو اعترف في حاله معرفته انها بتحب حد تاني او ممكن ترفض هيكون الاعتراف فيه حزن كبير وممكن جرح كمان ليه مش ليها

دي وجهة نظري

تقبل مروري
soso w bss
عضو جديد
عضو جديد
soso w bss

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 11:44 am

nono كتب:

دي وجهة نظري

تقبل مروري
soso w bss
عضو جديد
عضو جديد
soso w bss

انثى

مُساهمةموضوع: راى ان الحب من طرف واحد مسموش حب اصلا الحب بالطرفين علشان يكون اسمه حب   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 11:47 am

Nana كتب:
nono كتب:

دي وجهة نظري

تقبل مروري
soso w bss
عضو جديد
عضو جديد
soso w bss

انثى

مُساهمةموضوع: يا جماعة الحب الصامت عذاااااااااااااب والحب مش عذاب اكيد فى يوم حتلاقى البنت او الولد اللى يناسبها   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالأحد سبتمبر 14, 2008 11:49 am

سوسو كتب:
Nana كتب:
nono كتب:

دي وجهة نظري

تقبل مروري
FOX
مشرف
مشرف
FOX

ذكر
ملك : روحى
عاشق : الله

مُساهمةموضوع: رد: عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالجمعة سبتمبر 26, 2008 5:05 am

اولا ياتربو الموضوع جميل وجامد وهو
بيقابل ناس كتير جدا من الشباب والبنات بس انا من رايى لما اكون والله بحب واحدة وهى بتعملنى زى اخوها من الممكن اولا ان انظر الى عقلها وما بداخلة انظر الى قلبها وما فى شرينها واحاسيسها انظر الى عينها والقى نظرات بذكاء انظر الى افعالها مع الغير وليس مع انا لان افعالها مع مثل اخوها وكل هذا لكى اصل الى نتيجة واحدة الا وهى هل بداخل عقلها تفكر فى شخص اخر اى ان كان هذا الشخص انظر الى الدم بداخل شريان قلبها وانظر هل يوجد دم شخص اخر مختلط بدمها الطاهر ثم اذهب الى عقلى انا لترتيب النظراتة الذى اخذت انا بنفسى نسخة اصلية من داخلها واركز فى افعالها مع الاخرين ثم اجمع واطرح واضرب واكر بهدوء لكى اصل الى نقطة واحدة وهى هل يوجد بحياتها شخص اخر ؟؟؟؟؟
وفى الحالة الاولى وهى ان تكون فى حياتها شخص اخر وهذة النقطة تنقسم الى أ و ب
(أ) هذا شخص على علاقة بهذة التاة رسمية :
يجب ان ابعد كل البعد ولا افعل اى شى نهائيا واحول فى اسرع وقت ان انسها حتى لا اضرها واضر نفسى قبلها
(ب)هذا الشخص على علاقة عاطفية دون اى اجراء رسمى :
فى هذة الحالة اقرب منها كل القرب واعرف مدا كل العلاقة واذا كانت متمسكة بة او بمعنى اخر نسبة التوافق بينهم اكبر من 90 % ونسبى الحب 95% الافضل ان ابعد ايضا واذا انا كنت احبها حبا جنونيا ادخل البيت من البابا كما يقال بالعمية وانتظر الرد من البيت ويكون فى حالة الرفض الجرح بسيط احسن ما اقلها وتجرحنى وترجع تقولى احنا اخوات
وفى الحالة الثانية وهى ان انها يكون قلبها فارغ لا يمتلاء بفارس من كل هولاء الفوارس منهم الفارس الابيض الذى يعيشها فى اسعد عشة حب ثم زوجية ومنهم من الفارس البنى اللون وهذ يفرشلــها الارض ورد وبعد كدا يجرو ورا بعض بال؟؟؟؟ ومنهم الفارس الاسود وهذالفارس باختصار ليس من غرضة هذة الفتاه الجميلة الذى اسكنتة فى قلية ولكن يقرب منها لى غرض اخر كالمال او ؟؟؟؟؟؟؟ او؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ او؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
فانــتا اذا كنت تحبها فستغال الفرصة فى هذة الحالة وقرب منها كل القرب واعمل على ان تكون انتا الفارس الابيض واعترف لها بكل شى وبكل جراءة ليس شرطا بالكلام وانما بالافعال قبل اى شى
يــاريت ماكنش طولت عليكو وشكرا ليك كمان مرة ياتربو على الموضوع
FOX
Turbo
مشرف
مشرف
Turbo

ذكر
عاشق : الاغانى وافلام الرعب

مُساهمةموضوع: رد: عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالجمعة سبتمبر 26, 2008 5:15 am

اولا انا عوز اشكركو كلكو
ثانيا سوسو معجبنيش ردك خالص اصل الحب مش مرتبط بفردين يعنى ممكن واحد بس يحب
ثالث شكرا يا نونو انتى و نانا
رابعا و الاهم fox ردك هايل و يا رب اكون افت حد بالموضوع و انت هايل وشكر

شكرا على ردكم جميعا TurboOoOoOo
http://www.the.fox.ahlamuntada.com
FOX
مشرف
مشرف
FOX

ذكر
ملك : روحى
عاشق : الله

مُساهمةموضوع: رد: عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟   عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟ Emptyالجمعة سبتمبر 26, 2008 5:25 am

لا شكر على واجب
THAN U 4 ALL
FOX

عوزين نعرف ايه الحل لما تكون بتحب حد و هو مش حاسس بيك؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-